Dressyrträning



Nu har jag nyligen hoppat ur duschen och tänkte skriva om dagens dressyrträning. Jag red som vanligt Lou Lou och i början var han jättefin och gick på väldigt bra tycker jag, vi övade på avsaktning från trav till skritt och sedan till trav igen också från galopp till trav. I början hade jag spö på honom och då gick han super ( utan att jag använde det ) men sen så fick vi lämna in våra spön eftersom man inte får rida med spön på dressyrtävlingar. Han gick fortfarande jättebra men vi fick inte till någon bra galoppfattning.

Blev förresten inga lindor, en annan grupp red honom precis innan.

Är det någon som har ett par korta & avrundade sporrar jag skulle kunna få låna till näst nästa Tisdag ? Skulle vara gulligt ifall ni ville höra av er till mig då ! ;D






haha mulen ? ;)














.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0